Tuesday, February 9, 2010

thank you ;)

hmm.. surprisin! yeah,life is full with surprisin. well,kalau org yg x leh trime cr aku mcm nie,so back off. aku mmg sweet girl dgn org2 yg baik dgn aku n tao appreciate aku. but if org buat taik ngn aku,sepuluh ganda taik aku bg kt kau! u deserve it.

well.. aku dpt tau satu yg sangat surprisin tp dh boleh jangka kot bnda nie mmg betol. so i guess instinct aku mmg betol lah kn? ape yg aku pk kn slama nie mmg btol kn??? yes,betol!! x sangka kau jnis mcm nie.. seriously. pergh! why lah? fuhh.. terkejot gilaaa!! hmm.. u hve such a good background. ur fmily is good. n u too look good but why u r not like wht u look??? serious. first time kne ngn org mcm nie.. thank god,u gve me a shockin experienced. u open my eyes. thank u so much god!!! aku x menyesal dgn keputusan yg aku buat.. coz itu mmg yg terbaik utk aku! aku xperlukan org mcm tuh dlm hidop aku.. huh! kwn2 kau mkin rpt ngn aku,aku ponn x sedar tuh.. kenapa eh? aku harap kwn2 kau dpt tlg kau.. ubah diri kau sbelum terlambat. kau mmg suka amik ksempatan. but u forget,in this world,there is a karma. whn u treat peps bad,10 times u will b punished! trust me.. i believe in that.

u dont deserve to be loved. n u dont hve the right to love a girl if u cont being a bastard like this.. wht the hell u tink girls r? ur toys? ur dolls? for god sake! till when u wanna cont to b like this? im sure.. u will never found ur true love if u still cont being a fucker like this.. this is my warnin,if u messin around with my girls n u fooled them with ur talks with ur so called "love",i'll mke sure u regret to noe this NADIA. u cn fooled me,but dont u hve the guts to fooled my friends! i wont let u do that u lunatic psycho guy!!!!

lastly,JUST GET LOST FROM THIS WORLD! I WISH U DIE!
coz a person like u dont deserve to live in this world.
hey,if u done a minor mistake n we broke off,i dont mind. but u r repeatin the same mistake all over again n u did lie to me n other girls s well! so.. u will never be in peace. i swear!
AKU BENCI PENIPU!!!

for all my beloved friends.. girls n boys.. thanks coz being honest with me.. u guys help me a lot. aku korg senyap slama nie cz harap kn yg terbaik utk kami.. tp sorry,xkn menjadi.. but im glad. who wants to b in croc's mouth? hell no! terima kasih cz berterus terang ngn aku wpun dh terlambat,tp at least korg jujor dgn aku.. u guys noe him better than me n yes,me too. i noe him very well now.. n yes,aku lg trust kwn2 kau dr kau sndri! kenapa? sbb kwn2 kau yg menilai kau.. yg rpt dgn kau,tao kau nie spesies ape! thanks guys for everything.. n please,dont let this freak destroy any girls' heart again. please.. ;)

No comments:

Post a Comment