Saturday, October 23, 2010

it's never been easy..

dear god, why izit so hard for ppl to accept me? why izit so hard to be me? mmg btoll ckp org.. bila kita nk berubah utk menjadi seseorg yg lebih baik,byk dugaan yg dtg. i dont wish to b a religious person. i just wish to b good daughter,friend,lover and especially a loyal follower of Allah. aku cuba ubah dri aku yg skrg.. tp susahnya,hanya Allah yg tahu.. aku xnak kehilangan org org yg aku sayang tp aku dpt rasakan makin lama kasih sayang aku utk org yg aku sayang makin pudar.. mungkin sbb aku terlalu kecik ati and tawar ati dgn certain attitude of the persons that i love most on how they treat me. aku byk terasa dgn attitude org yg aku sayang on how they treat me. ssh aku nk put it in words. if only ppl can read my mind instead of readin my lips n lookin at my fake smile.agak agak nya lah kan,ada ke org nk hargai aku? ada ker? ada ker org syg aku? ada ker org perlukan aku mcm mana aku perlukan org org itu dalam hidup aku? mcm mana rs nya sayang org? mcm mana rasanya di sayangi orang lain? kenapa makin lama perasaan SAYANG tuh mcm dh hilang dr hati aku.. kenapa? atau aku mmg x ptot di sayang or menyayangi org lain? thats why aku takut nk sayang org.. serioushit! sometimes aku rs aku xda tempat dalam hati siapa siapa pon. sometimes aku rs aku xda siapa siapa dh dalam dunia nie. mcm aku tgl sorg.. sedih kan? tp sedih ker? apa tuh sedih? yg aku tahu,aku dh x rasa apa apa. semua mcm dh jadi 1,dh jadi kosong.. kalau aku dh tak ada kt dunia nie,aku harap ada lah jugak 2 3 org yg btol2 nangis bila kehilangan aku,yg btol2 hargai aku dlm hidup dorg.. i dont expect much. one wud be enough for me. ada ker org nk sedekahkan Al-Fatihah utk aku kalau aku dh x ada nanti? Nadia,dalam hidup nie,byk mana pun kwn kita dalam dunia nie,in the end,kau akn berseorangan jugak Nadia.. So be prepare of that. If only i cud turn back time.. I really wish for a miracle in my life.. I wish..

No comments:

Post a Comment