Thursday, October 14, 2010

:(

hmm.. harini tiba tiba rs down ohh. and makin byk yg tersemak dalam otak aku nie.. kenapa lah aku selalu sangat berpk satu satu hal tuh terlalu serious eh? smpai kan aku kne migrain ohh.. mmg tekanan habis! if only i cud share it with somebody. hal keluarga,kwn2,duit,diri sendri and mcm mcm lagi lah.. smpai aku rs mcm baik aku x pyh hidup lagi sbb aku dh x larat dgn semua masalah nie. they just wont stop! kenapa aku yg alami semua  hal nie? aku sedar aku dh makin jahil sekrg.. kdg kdg aku rindu zaman aku kecik dlu,aku rs aku lagi bertamadun kowt time aku kecik compared to my life rite now yg penuh sgt dgn dosa. kalau diikutkan mmg tmpat aku kt neraka jer.. nauzubillah.. takotnya.. xsanggup aku ke neraka Mu dan xlayak aku ke syurga Mu,Ya Allah.. aku cuba ubah diri aku dr hari hari ke hari tp aku dpt rasakan dlm hati aku nie kotor sangat. dpt rs yg hati aku nie dh hitam. dh x suci dan putih mcm dlu.. skrg nie pown aku prasan aku byk diamkan dri bila ada msalah,aku x nak bercerita dgn org lain even with my own family,my dad,the man that i treat s my bestfriend. aku dh malu nk berkongsi apa apa msalah ngn abah mahupun dgn kwn2 lain. aku rs mcm aku hidupdlm dunia yg ada hanya aku sorg.. Ya Allah,aku mohon pada Mu,terangilah hatiku,lapangkan lah dada ku,berikanlah aku petunjuk Mu Ya Allah.. aku dh nekad,aku nak berhenti minum,mabuk. ntah kenapa kali terakhir aku minum tuh,aku x pk org lain,mama n abah jer yg ada dlm otak aku.. dorg dh pelihara aku dgn baik,bg aku kehidupan yg senang,tp aku dh hampa kan dorg.. aku x jd anak yg solehah,yg mereka harapkan. sesungguhnya,aku dh musnah kan harapan kedua ibu bapa ku,padahal mereka xda salah apa apa pon dgn aku.. Ya Allah,hina nya aku nie.. manusia jenis apa aku nie Ya Allah? kadang kadang aku mnyesal belajar kt Kl. sbb aku tao,aku mmg culture shock. aku nk cuba mcm mcm smpai aku x sedar aku dh merosakkan hidup aku sendri.. aku mmg bkn perempuan yg baek,tp aku berharap aku dpt peluang kedua utk berubah.. Ya Allah,kau lindungilah keluarga aku dan org org yg aku sayang Ya Allah.. berkatilah hidup mereka dan limpahkan lah mereka dgn kurnia Mu Ya Allah.. semoga kami semua di tempatkan di tempat yg mulia di sisi Mu Ya Allah. Amin ...

No comments:

Post a Comment