Monday, October 25, 2010

for you,Mr. A.

Aku tau,aku nie cuma perempuan simpanan kau jer dulu. kau x penah anggap aku lebih dr itu kan? sbb dalam hati kau dh ada perempuan lain. aku tau tuh. kehadiran aku dlm hidup kau pun selepas kau dgn dia. and smpai skrg kau masih dgn dia.. tp aku bersyukur sbb Allah dh buka kan mata aku utk tak teruskan hidup bersama kau. Alhamdulilah,aku x lg jd perosak rumahtangga org lain. Tp apa yg aku terkilan skrg,kau cr peganti aku. peganti perempuan simpanan kau. kau dh ada special gf tp kenapa kau masih nk ada perempuan lain yg kau hanya anggap sbg brg mainan kau jer? Aku x marah kan kau,tp aku sedih dgn apa yg kau buat skrg nie.. Why can't you change? Why must you hurt the one that love you the most? Mmg aku kesian dkat gf kau,smpaikan aku sendiri rs sanggup nk confess dgn gf kau apa yg dh jadi atr kau dan aku. Tp aku perempuan,dia perempuan. Mana sanggup aku tgk dia kecewa dgn attitude kau. Kalau lah aku boleh bgtau gf kau perkara yg sbenar. Aku x mnyesal kehilangan kau,aku x pernah sedih hilang kau,wpun aku sayangkan kau tp aku tau pd mata kau,aku x lebih dr barang mainan kau. Aku tao tuh.. Xperlah,apa yg dh jd atr aku dgn kau,aku lupakan. I just hope you can change yourself into a better person. Sudah2 lah mainkan perasaan perempuan dgn kata kata dan harapan palsu kau tuh. Thanks sbb dh x cari aku lagi,aku makin tenang takda kau dalam hidup aku. Thanks A***. I just wanna say this,berubahlah,demi diri kau dan org yg sayangkan kt kau. Berubahlah..

1 comment:

  1. saba erk..2semua dugaan...cobaan..hehe..

    p/s:nadia awat xfollow aku blik...

    ReplyDelete