Sunday, June 12, 2011

abang botak abang botak!

haha! siapa sangka boyprengg aku akn sanggup botak mcm nie? hehe. to be honest, mmg ngamuk jgk aku mula-mula.smpai mintak break okey! x sanggup tgk dia botak mcm mawi nie! hehehe tp lama-lama and smpai skrg, aku dh boleh trima dia botak. ;) it's true, true love is not based on someone's look. it's all in your heart. aku sayang dia, and alhamdulilah dia pn sayang aku. so no matter how ugly we are, we still have heart for each other ;) omagaddd! so sweet! nak muntah! hahaha everytime aku dgn dia, msti aku nyanyi lagu nie ...

"abang botak abang botak di tengah jalan, cari muatan.... bla bla bla"

aku dh x ingat dh lyric lagu tuh! hehe. suka betol aku ngejek dia skrg, thank god dia boleh tahan and x amik kesah. hehe ;) iloveyou abang botaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak! 


ada ke dia ckp muka aku time nie mcm hantu ju-on? bengong tol! haha dia x suka btol tgk muka aku time nie.. tp aku suka sangattttttttt! HAHAHAHA :D

No comments:

Post a Comment