Sunday, January 16, 2011

new skirt and shoessss and spagheti! yayyy!

yabedabeduuuuuuuuu!
aku dapat shopping jugaak harini! hehe. habis seratus jgk lah for these 3 items. aku beli :

1. skirt and spagheti - FOS
2. ballerina shoe - VINCCI

hehehe.. d sebabkan kewangan sangat lah tidak stabil skrg nie,nie jer lah yg mampu aku beli. hikhik. tkpe tkpe,kne sabar skit. insyallah dh keje t boleh beli yg extra expensive and branded. heee ;)
aku shopping nie pown sbb gatherin boy aku lah. dia ada gatherin jumaat depan,21st January 2011 kt Kl. dgn kwn2 Serdang dia i guess. aku plak dh x tao nk pkai baju apa. so alang2 mama n abah ajak shopping ptg td,aku pn g lah beli mana2 yg patot. hehe. kasot yg aku nak xda,so aku beli jer lah ballerina shoe tuh. x kisah lah. janji ada kasut. ingt kan nk beli Converse shoe,tp s i said earlier DUIT NYA NGAK MENCUKUPI!!! HAHAHAHA so sabar jer lahh. grrr. ;P

sooooooooo.. for gatherin boy aku t,i know exactly what i want to wear to look pretty in front of him. heee ;)) 

No comments:

Post a Comment